FR
Levering   Verzendkosten : 15,00 € aangeboden vanaf 350,00 €  Excl. BTW

Contact

Dielec ®
DBMG sprl - Division Electrique
Rue des 4 arbres, 1
4460 Grâce-Hollogne
Tél: +32 (0)4 246 75 30
Fax: +32 (0)4 246 75 35
TVA: BE 0806.067.228

FAQ

Klantendienst

Hoe kan ik de klantendienst contacteren?

Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot donderdag van 8u30 tot 17u30 en op vrijdag van 8u30 tot 12u.

U kan ons bereiken per :

  • Telefoon : +32 (0)4 246 75 30
  • Fax : +32 (0)4 246 75 35
  • E-mail : info@dielec.be
  • Post: Rue des 4 Arbres, 1     4460 Z.I. Grâce-Hollogne (België)
 
 

Account

Waarom een account aanmaken?

Gelieve een account aan te maken wanneer u uw eerste bestelling wil plaatsen op onze website www.dielec.be. Aan de hand van deze account kunnen wij u identificeren en uw volgende bestellingen sneller verwerken, maar kan u zelf ook heel wat informatie raadplegen (opvolgen van uw bestellingen, uw persoonlijke gegevens, de afleveradressen, enz.).

Hoe een account aanmaken?

Om een account aan te maken, klikt u op “Een account aanmaken”. Vervolledig de velden van het inschrijvingsformulier en volg de instructies.

Ik ben mijn paswoord vergeten? Mijn login? Wat moet ik doen?

Wanneer u op het tabblad “Inloggen” klikt, wordt u gevraagd uw login en uw paswoord in te vullen. Bent u dit vergeten? Klik dan op “Paswoord vergeten” en volg de instructies. U zal zo snel mogelijk een e-mail ontvangen met daarin alle gevraagde informatie.


Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling op jullie website?

Om een bestelling te plaatsen op www.dielec.be selecteert u het gewenste product en voegt u het toe aan uw winkelmandje. Wanneer u al uw aankopen gedaan heeft, klikt u op het tabblad “Winkelmandje” en volgt u de instructies.

Indien u voor de eerste keer iets op onze website bestelt, vragen wij u een klantenaccount aan te maken. Aan de hand van deze account kunnen wij u identificeren en uw volgende bestellingen vlotter verwerken.

Hoe ben ik zeker of mijn bestelling juist geplaatst is?

Pour tout problème, nous vous invitons à contacter notre service clientèle. Ce dernier est accessible du lundi au jeudi de 9h00 tot 16u30 et le vendredi de 9h tot 12u00.

 

Ik heb een probleem wanneer ik een bestelling wil plaatsen. Wat moet ik doen?

Gelieve onze klantendienst te contacteren in geval van problemen. Deze dienst is bereikbaar van maandag tot donderdag van 9u00 tot 16u30 en op vrijdag van 9u00 tot 12u00.

U kan ons bereiken per:

  • Telefoon : +32 (0)4 246 75 30
  • Fax : +32 (0)4 246 75 35
  • E-mail : info@dielec.be
  • Post : Rue des 4 Arbres, 1      4460 Z.I. Grâce-Hollogne (België)

 

Betaling

Wat zijn de verschillende betalingsmogelijkheden?

Wij aanvaarden betalingen met de volgende kaarten: Visa, Mastercard, Bancontact, Maestro en American Express.

Wordt mijn betaling beveiligd?

U kan in alle veiligheid uw bestelling op onze website plaatsen. Al uw transacties worden beschermd door onze beveiligde betaalmodule (Ogone).


Levering

Hoe kies ik de juiste leverwijze voor mijn bestelling?

Nadat u uw artikelen gevalideerd heeft, zal u gevraagd worden om de gewenste manier van levering en het afleveradres te bevestigen.

Het afleveradres kan immers verschillend zijn van het facturatieadres.

De leverwijzen zijn de volgende:

Indien uw bestelling > 350 euro is de levering gratis. Indien uw bestelling < 350 euro betaalt u leverkosten (zie tabel).

U kan uw bestelling ook komen ophalen in onze winkel. Raadpleeg hier het stratenplan.

Wie voert de leveringen uit?

Alle leveringen worden uitgevoerd door een transporteur.

Wat zijn de levertermijnen?

De levertermijnen variëren naargelang van het land van bestemming. In België worden pakketten geleverd binnen een termijn van 24 tot 72 uur.

Hoeveel bedragen de leverkosten?

de tarieven en de voorwaarden voor meer informatie hierover.Raadpleeg onze pagina betreffende de leveringde tarieven en de voorwaarden voor meer informatie hierover

In welk land kan ik mijn bestelling laten leveren?

Wij leveren hoofdzakelijk in België, Luxemburg en Nederland. Gelieve ons te contacteren voor een levering in een ander land of indien u een specifieke vraag heeft.

Kan ik mijn bestelling in het magazijn komen ophalen?

U kan de leverkosten vermijden door uw bestelling af te halen in onze magazijnen in de Rue des 4 Arbres, 1 in 4460 Z.I. Grâce-Hollogne. U ontvangt een e-mail van ons met daarin het tijdstip dat uw bestelling klaar zal zijn en wanneer u uw bestelling mag komen afhalen.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Gelieve onze klantendienst te contacteren in geval van problemen met de levering. Deze dienst is bereikbaar van maandag tot donderdag van 9u00 tot 16u30 en op vrijdag van 9u00 tot 12u00.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de koerier langskomt met mijn pakket?

De koerier zal uw pakket overdag bezorgen op het adres dat u opgegeven heeft bij het plaatsen van uw bestelling. U zal uw pakket overhandigd krijgen nadat u hebt getekend voor ontvangst. Wanneer u niet thuis bent, zal de koerier een bericht achterlaten in uw brievenbus en zal hij zich binnen de 24 uur opnieuw aanbieden op het afleveradres.


Privacy

Waarvoor gebruikt u mijn persoonlijke gegevens?

Wij zullen de persoonlijke gegevens van uw account enkel gebruiken om een goede verkooprelatie te onderhouden.

Wat doet u met mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden beschermd en zullen in geen enkel geval doorgegeven of verkocht worden aan derden.

Alles bekijken